دسته‌بندی نشده

10 نمونه از بهترین شعارهای تبلیغاتی

10 نمونه از بهترین شعارهای تبلیغاتی

یک شعار تبلیغاتی خوب می‌تواند به طور خلاصه و به یاد ماندنی، هویت برند و ارزش‌های آن را به مخاطبان منتقل کند.

در این مقاله، به بررسی 10 نمونه از بهترین شعارهای تبلیغاتی می‌پردازیم و ویژگی‌هایی که آنها را به شعارهایی موفق تبدیل کرده است، بررسی می‌کنیم.

just do it

1. "فقط انجامش بده" (Nike)

شعار "Just Do It" شرکت نایک، یکی از شناخته‌شده‌ترین و به یاد ماندنی‌ترین شعارهای تبلیغاتی در جهان است. این شعار به سادگی و به طور قدرتمندی، انگیزه افراد را برای ورزش و فعالیت بدنی برمی‌انگیزد.

Think Different

2. "متفاوت فکر کن " (Apple)

شعار "Think Different" شرکت اپل، بر خلاقیت و نوآوری این شرکت تأکید دارد. این شعار به مخاطبان می‌گوید که اپل بر خلاف جریان رایج حرکت می‌کند و محصولات و خدمات منحصر به فردی را ارائه می‌دهد.

Taste the Feeling

3. "طعم کوکاکولا را بچشید" (Coca-Cola)

شعار "Taste the Feeling" شرکت کوکاکولا، بر تجربه حسی نوشیدن این نوشابه تمرکز دارد. این شعار به مخاطبان می‌گوید که نوشیدن کوکاکولا می‌تواند تجربه‌ای لذت‌بخش و خاطره‌انگیز باشد.

You Can't Stop Us

4. "آنها نمی‌توانند شما را متوقف کنند" (Nike)

شعار "You Can't Stop Us" شرکت نایک، بر روحیه تیمی و تلاش برای رسیدن به اهداف تأکید دارد. این شعار به مخاطبان می‌گوید که با تلاش و پشتکار می‌توان به هر چیزی که می‌خواهند دست پیدا کنند.

I’m Lovin’ It

5. "من آن را دوست دارم" (McDonald’s)

شعار “I’m Lovin’ It” شرکت مک‌دونالد، بر طعم و مزه خوش غذاهای این رستوران زنجیره‌ای تأکید دارد. این شعار به مخاطبان می‌گوید که خوردن غذاهای مک‌دونالد تجربه‌ای دلچسب و لذت‌بخش است.

Because You’re Worth It

6. "چون شما ارزشمند هستید" (L’Oréal)

شعار “Because You’re Worth It” شرکت لورآل، بر ارزش و احترام به زنان تأکید دارد. این شعار به مخاطبان می‌گوید که آنها لایق بهترین چیزها در زندگی هستند و محصولات لورآل می‌توانند به آنها در رسیدن به زیبایی ایده‌آلشان کمک کنند.

Life is Pepsi

7. "زندگی بدون پپسی غیرممکن است" (Pepsi)


شعار “Life is Pepsi” شرکت پپسی، بر لذت و هیجان زندگی تأکید دارد. این شعار به مخاطبان می‌گوید که نوشیدن پپسی می‌تواند زندگی آنها را شادتر و هیجان‌انگیزتر کند.

Smell Like a Man

8. "مثل یک مرد فکر کنید" (Old Spice)

شعار “Smell Like a Man” شرکت اولد اسپایس، بر مردانگی و قدرت مردان تأکید دارد. این شعار به مخاطبان می‌گوید که استفاده از عطر اولد اسپایس آنها را به مردی جذاب و قدرتمند تبدیل می‌کند.

Always Coca-Cola

9. "همیشه کوکاکولا"(Coca-Cola)

شعار “Always Coca-Cola” شرکت کوکاکولا، بر وفاداری و تعهد به برند تأکید دارد. این شعار به مخاطبان می‌گوید که کوکاکولا تنها نوشابه‌ای است که می‌توانند همیشه به آن اعتماد کنند.

Try it, You’ll Like It

10. "آن را بچشید، دوستش خواهید داشت" (Hershey’s)

شعار “Try it, You’ll Like It” شرکت هرشی ز، بر طعم و مزه خوش شکلات‌های این برند تأکید دارد. این شعار به مخاطبان می‌گوید که اگر یک بار شکلات‌های هرشی را امتحان کنند، برای همیشه عاشق آنها خواهند شد.

طراحی کمپین های تبلیغاتی در شیراز با تیم 4

در دنیای پررقابت امروز، تبلیغات نقش کلیدی در موفقیت هر کسب و کاری ایفا می‌کند. انتخاب استراتژی تبلیغاتی مناسب و اجرای آن به طور صحیح، می‌تواند به افزایش آگاهی از برند، جذب مشتریان جدید و در نهایت، افزایش فروش شما کمک کند.

تیم 4 با سابقه درخشان در زمینه طراحی و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی در شیراز، مشاور تبلیغات شما در این مسیر خواهد بود.

شرکت تبلیغات شیراز
ای زد ورلد واید

"برای یک زندگی جدید
چمدونت رو بستی "

آیا در شیراز به دنبال مشاور تبلیغات یا طراح کمپین تبلیغات هستید که به شما در معرفی برندتان و افزایش فروشتان کمک کند؟

تیم 4 با اجرای کمپین‌های تبلیغاتی در شیراز، در کنار شماست ،

کمپینی خلاقانه و تاثیرگذار برای شرکت ای زد ورید واید با شعار "برای یک زندگی جدید چمدونت رو بستی" طراحی و اجرا کرده است.

هلدینگ عابد

"عابد فقط بتن نیست "

تیم 4، آژانس تبلیغاتی خلاق و باتجربه در شیراز، با درک عمیق از چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی هلدینگ عابد، کمپینی تبلیغاتی با شعار "عابد فقط بتن نیست" طراحی کرد که فراتر از معرفی صرف محصولات، ارزش‌ها و هویت برند این مجموعه را به مخاطبان القا می‌کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *